COVID-19

Jak bude fungovat provoz kluziště v souvislosti s COVID-19

Všichni víme, že nastalá doba požaduje velmi důkladné respektování veškerých pravidel souvisejících s COVID-19. Nebojte, naše kluziště je připraveno, nicméně zodpovědnost je i na Vás!

Jak jsme připraveni my:

O co požádáme Vás:

14 komentářů: “COVID-19”

  1. Dostupne os.informace napsal:

    Prosim, odpovida zcela zakonu (GDPR) ze jmena rezervaci jsou volne dostupna vc.zverejneneho emailu a tel.cisla? Prosim o napravu.

  2. Rodinne sloty napsal:

    Dobry den
    Prosim je mozne pro rodinu rezervovat dva ruzne dny ve stejnem tydnu? Dekuji

  3. Email napsal:

    Dobrý den,
    Má prosím přijít nějaký potvrzovací email ohledně rezervace?
    Děkuji

  4. Storno rezervace napsal:

    Dobry den,

    Jak lze zrusit vytvorena rezervace online? Mate nejaky odkaz nebo navod, prosim?
    Dekuji

  5. Bruslar napsal:

    Dobrý den, pokud se rezervuji jako náhradník a budu čekat na místě, za jak dlouho budeme pušteni pokud původní rezervace nebude naplněna? Děkujeme a držíme pěsti;)

  6. Jana napsal:

    DObrý den, bude možné udělat rezervace i na příští týden, systém se mi ukazuje do úterka (vše plné), od středy rezervace nefungují.

  7. Lukáš napsal:

    Dobrý den. V rezervacich není žádný volný termín, přesto na kameře nikoho nevidím. Je to realita, nebo vám zarezervovaní lidé nechodí?
    Platí rezervace i pro PES 4 když máte napsáno že se to vztahuje na opatření v době PES 5?
    Díky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *